♥ سـالــگــرد عـشــقــمـون مـُـبــارکـــــــ سـرونـازم...


ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

پارسال درست همین موقه با هم آشنا شدیم و نیمه گمشده همو پبدا کردیم و به هم دل دادیم و روز به روز بیشتر عـاشــق هم شدیم...

حالا یه سال گذشته و با اینکه از هم دور بودیم ولی روزای خیلی خوب و رویایی رو با هم گذروندیم و ازت خیلی ممنونم که منو با این همه بدی تحمل کردی و عاشقترم کردی... ، باورم نمیشه چه زود یه سال شد.. از خدا هم خییلی ممنونم که تو روزای خوب و بدمون هوامونو داشت و کمکمون میکرد، خداجونم خییلی دوست دارم! خدا رو شکر که تا امروز و این همه مدت همدیگه رو دوست داشتیم و باهم بودیم و از این به بعد هم همیشه پیش همدیگه باشیم و عاشق هم باشیم....

کاش همین الان پیش هم بودیم... 

عشـق یـکـی یـدونــه ی من خیـلــی خیـلــی خیییییلییی دووســـــت دارم و دیـــوونـتــم...  از امروزهم میخوایم سال جدیدمونو شروع کنیما دیگه امسال متفاوت تر از سال پیشه و تو این سال جدیدمون عـاشـقـتــر از اینی که هستیم میشیم.. البته با کمک خدا که هیچوقت ما رو تنها نذاشت و همیشه کنارمون بوده و بازم هست...

خب دیگه بسه ! عـشــق همیشـگی من تـا ابـد دووســتـت دارم و عـــاشــقــت مـیـمـونـم

تـولــد عـشـقـمـون مـبــارک عـزیـزم ! ایشلا تولد 142 سالگی عشقمون... !!

راستی منو بخاطر همه بدی ها و کارای بدم ببخش... به خدا هیچوقت قصد اذیت کردن و ناراحت کردن تو رو نداشتم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 11 / 5 / 1392برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A